هم اندیشی خانواده شطرنج استان همدان با احسان قائم مقامی

پایگاه همدان شطرنج

هر فردی که براى خوشنودی خدای مهربان

دانشی بياموزد و به آن عمل كند و به ديگران آموزش دهد

در ملكوت آسمانها از او به بزرگى ياد شود و فرشتگان گويند

برای خدا ياد گرفت و براى خدا عمل كرد و برای خدا تعليم داد

پایگاه همدان شطرنج وظیفه خود می داند از نحوه اطلاع رسانی نسبتاً ضعیف برگزاری این نشست بسیار مهم توسط کمیته روابط عمومی هیأت شطرنج استان همدان انتقاد نموده و تاکید نماید که برگزاری چنین جلسات ارزشمندی باید با برنامه ریزی جامع تر و کاربردی تری همراه باشد که بتوان شاهد نتایج مفیدتری از آن بود .

البته جای بسی تاسف و تعجب بود که خانواده های گرامی شطرنج آموزان عزیز همدانی برخلاف آنچه که انتظار میرفت ، استقبال گسترده ای از این نشست کم نظیر بعمل نیاوردند که لازم به یادآوریست که فرصت های گرانبهای این چنینی در عمل کمتر به وقوع می پیوندد و لذا شطرنج دوستان ارجمند باید از یک به یک این قبیل جلسات نهایت استفاده را ببرند .

هیات شطرنج شهر لالجین ( فعالترین هیأت شهرستانی استان همدان ) در اقدامی جالب توجه و تحسین برانگیز با تعداد قابل توجهی از شطرنج آموزان خود در این نشست صمیمی شرکت نموده بودند که پایگاه همدان شطرنج وظیفه خود می داند از این عزیزان ، بالخص جناب آقای مهرداد ربیعی ( رئیس سختکوش هیأت شطرنج لالجین ) و سرکارخانم مرضیه غفاری فرهنگ ( دبیر پرانرژی هیأت شطرنج لالجین ) بابت این همت عالی و همچنین تهیه و در اختیار گذاشتن فایل صوتی جلسه مذکور تقدیر و تشکر نماید .

لازم به یادآوریست که در طول برگزاری یازدهمین دوره مسابقات شطرنج جام ابن سینا در شهر همدان ، علاوه بر شرکت رئیس جوان و مستعد هیأت شطرنج شهر لالجین در این دوره از رقابت ها ، شاهد حضور شطرنج آموزان علاقمند این مجموعه پرتلاش در سالن برگزاری مسابقات در جهت آشنایی با بزرگان شطرنج ایران و تماشای بازی ها بودیم .

علاوه بر آن از طرف هیات شطرنج شهر لالجین طی مراسم کوتاهی قبل از شروع دور نهم رقابت ها ، هدیه سفالی زیبایی که نشانگر ذوق و استعداد این خطه هنرمندپرور بود ، به رسم یادبود به اولین استاد بزرگ شطرنج کشورمان ( احسان قائم مقامی ) اهداء گردید .

پایگاه همدان شطرنج ، همچنین وظیفه خود می داند از جناب آقای مهندس احمد علی بابایی ( ریاست محترم هیأت شطرنج استان همدان ) که همکاریهای بسیار خوبی را از زمان مسئولیتشان در هیأت شطرنج استان همدان با هیأت شطرنج شهر لاله جین بالخص در طول برگزاری یازدهمین دوره مسابقات شطرنج جام ابن سینا و در جهت تسهیل رفت و آمد شطرنج آموزان آن مجموعه شهرستانی به مرکز استان بعمل آوردند ، سپاسگزاری نماید .

با درود فراوان بر بزرگ مرد پهلوان و قهرمان ورزش شطرنج ایران

 

دانلود فایل صوتی جلسه سخنرانی و پرسش و پاسخ استاد بزرگ احسان قائم مقامی

 

{ امانت دار باشیم ! استفاده از مطالب و تصاویر فقط با ذکر منبع بلامانع است }

www.hamadanchess.ir




لطفا نظرات ، پيشنهادات ، انتقادات و مطالب مورد نظر خود را با ما درميان بگذاريد .

اسلایدر