آيا ارزش برند برتر جوان شايسته ايرانی خانواده خود را می دانيم ...

پایگاه همدان شطرنج

پايگاه  همدان شطرنج

انتخاب استاد بزرگ شطرنج "احسان قائم مقامی" به عنوان برند برتر نسل جوان ايرانی

كه شايسته ترين و دقيق ترين انتخاب ها و نشان روشن از ضريب نفوذ ورزش شطرنج

بين عموم مردم كشور عزيزمان میباشد و همزمانی اين رويداد فرخنده بینظير

با 21 دی ماه 1393 سی و دومين سالروز تولد احسان عزيز را به ايشان

و خانواده بزرگ ورزش شطرنج ايران شادباش عرض مینمايد

دهمین جشنواره قهرمانان صنعت در سالن همایش های صداوسیما برگزار و در آن از صد برند برتر ایران در حوزه های مختلف صنعتی،معدنی،خدماتی و فنی و مهندسی قدردانی شد .این مراسم با حضور معاون اجرایی رییس جمهور، استاندار تهران و دیگر مقامات کشور و با حضور بیش از یکصد برند برتر ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شطرنج، در این مراسم برای نخستین بار از دو جوان ایرانی بعنوان برندهای نسل جوان تقدیر شد. احسان قائم مقامی استاد بزرگ شطرنج و رکورددار گینس و یکی از لژیونرهای شطرنج در لیگ های اروپایی به همراه بهرام رادان هنرمند سینما بعنوان برندهای جوان کشور معرفی و از آنها تقدیر شد.

در جشنواره قهرمانان صنعت سپهر الکتریک بعنوان قهرمان بخش خصوصی و دکتر صالحی در بخش انرژی هسته ای بعنوان قهرمان بخش دولتی انتخاب شدند و جایزه قهرمان قهرمانان دولتی و همچنین قهرمان قهرمانان بخش خصوصی به سرکار خانم دکتر قاسمی همسر شهید دکتر شهریاری اهدا شد.

در مراسم دهمین جشنواره برندهای برتر که احسان قائم مقامی استاد بزرگ شطرنج بعنوان برند جوان کشور معرفی شد، دکتر علی اکبر صالحی معاون رییس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران ضمن تبریک به قائم مقامی گفت بازی هایت را دنبال می کنم.

 

tozihat-ax




لطفا نظرات ، پيشنهادات ، انتقادات و مطالب مورد نظر خود را با ما درميان بگذاريد .

اسلایدر