دومین گام هم بد برداشته شد ؟! خدا خودش بخیر کند !؟

پایگاه همدان شطرنج

براستی از مجموعه ای که به آیین نامه های تصویب شده خودش نیز عمل نمی کند

دیگر چه انتظاری می توان داشت

؟ ؟ ؟

با توجه به آنکه بر اساس آیین نامه دوازدهمين دوره مسابقات بین المللی شطرنج جام ابن سینا ، قرار بود ثبت نام اینترنتی این دوره از رقابت ها از تاریخ 15 مرداد ماه آغاز شود ؛ همچنان پس از گذشت بیش از یک هفته از تاریخ ذکر شده در آیین نامه ، شاهد بی مسئولیتی مسئولین مربوطه هیأت شطرنج استان همدان در این رابطه می باشیم .

متاسفانه درحالیکه هنوز تلخی خاطره گام اول در راه برگزاری جام ابن سینا ( انتشار دیر هنگام پوستر و آیین نامه مسابقات ) از ذهن شطرنج دوستان پاک نشده است ، باز هم شاهد این هستیم که مسئولین ارجمند هیأت شطرنج استان همدان در گام دوم ( ثبت نام علاقمندان حضور در این دوره از رقابت ها ) نیز بسیار سست ظاهر شدند .

« خبر تکمیلی »

ســــــــــرانجام پس از ده روز تاخیر غیر مسئولانه از سوی مسئولین مربوطه هیأت شطرنج استان همدان ، ثبت نام اینترنتی جام ابن سینا از تاریخ 26 مرداد ماه آغاز شد .

لازم به یادآوریست این تاخیر غیر موجه ده روزه در حالی رخ داد که اتفاقاً بخش وقت گیر و اساسی ثبت نام اینترنتی مسابقات که مربوط به اقدامات بانکی و اخذ مجوزهای لازم است نیز در سال گذشته توسط مسئولین مربوطه وقت !؟ برای دوره قبلی جام ابن سینا انجام گرفته بود که البته شخص رئیس هیأت شطرنج استان همدان به بهانه نگرانی از امنیت پایین فضای مجازی ؟! هرگز اجازه استفاده نمودن از این سیستم ضروری و پرکاربرد را به مسئولین مربوطه دوره قبلی جام ابن سینا ندادند .

پایگاه همدان شطرنج : متاسفیم که یادآوری های دوستانه پنهانی بی اثر بود

تا جایی که بر خلاف میل قلبی مان مجبور به واکنشی ناخواسته و اجباری شدیم

! ! !

ثبت نام اينترنتی جام ابن سینا

منتظر حضور سبز تلاشگران عرصه اندیشه

در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین هستیم

 

tozihat-ax




لطفا نظرات ، پيشنهادات ، انتقادات و مطالب مورد نظر خود را با ما درميان بگذاريد .

اسلایدر