نتیجه اقدامات نسنجیده مسئولین ارشد هیأت شطرنج استان همدان

پایگاه همدان شطرنج

«پایان مهلت قانونی ثبت نام در جام ابن سینا»

با توجه به آیین نامه مسابقات و همچنین پیامک های ارسالی هیأت شطرنج استان همدان به عموم شطرنج دوستان ، مهلت قانونی ثبت نام در دوازدهمین دوره مسابقات بین المللی شطرنج جام ابن سینا در تاریخ 9 / 6 / 94 به اتمام رسیده است و این در حالیست که تعداد شرکت کنندگان در آخرین لیست منتشر شده در سایت رسمی مسابقات به صد نفر هم نمی رسد ؟؟؟ حال هیأت شطرنج استان همدان با اقدام نسنجیده در اعلام زمان غیر کارشناسی شده پایان مهلت ثبت نام ، خود را بر سر دو راهی اجرای قانون و عمل به آنچه که گفته و یا پا گذاشتن بر روی مصوبات و جلوگیری از شکست مالی بیشتر ، قرار داده است .

هرچند با بررسی موارد مشابه قبلی و اینکه احتمالاً هنوز حتی هزینه چای و کیک و ناهار و شام و بنزین و ... جلسات پیوسته مسئولین ارشد هیأت شطرنج استان همدان و حق القدم های بازیکنان دعوتی داخلی و خارجی از محل درآمد این دوره از رقابت ها تامین نشده است ؛ قطعا از سوی هیأت شطرنج استان همدان مهلت ثبت نام در مسابقات تمدید خواهد شد .

حتی بنابر شنیده ها که البته پایگاه همدان شطرنج نمی تواند صحت آنها را بطور کلی تایید کند ؛ شاید به جهت فرار از شکست مذکور و پوشانیدن آبروریزی پیش آمده ، امروز ثبت نام بصورت رایگان و یا حتی با پرداخت حق القدم آنهم به دلار برای همه علاقمندان حضور در جام دوازدهم انجام شود !!!

« خبر تکمیلی 1 »

از سوی هیأت شطرنج استان همدان ، مهلت ثبت نام در جام ابن سینا تا ساعت 23 روز سه شنبه ( 10 / 6 / 94 ) تمدید شد .

نکته جالب آنکه دلیل این اقدام نیز تراکم تعداد ثبت نام کنندگان اعلام شد

« خبر تکمیلی 2 »

مهلت ثبت نام بـــــــــــاز هم تمدید شد





لطفا نظرات ، پيشنهادات ، انتقادات و مطالب مورد نظر خود را با ما درميان بگذاريد .

اسلایدر