جوابیه ی وبلاگ همدان شطرنج به اظهارات مدیر محترم سایت ماد شطرنج

پایگاه همدان شطرنج

جوابیه ی وبلاگ همدان شطرنج  به نظراتی که در سایت ماد شطرنج ( سایت متعلق به هیأت شطرنج استان همدان ) توسط مدیر ! مطرح شده است .

در ابتدا به آنچه که در سایت ماد شطرنج بیان شده است ، نگاهی دوباره می نمائیم :

مدیر : ... بسیاری مسابقات در سطوح بالاتر با تعطیلی یا لغو مواجه شده اند و دلایلی برای اتخاذ چنین تصمیماتی وجود داشته است . طبیعتا هر یک از دوستان باید پاسخگوی اظهارنظر های خود باشند و قطعا مورد به جد مورد بررسی قرار خواهد گرفت . همکار گرامی جناب آقای ... ( داور مسابقه ی هفته ی مذکور ) لازم می دانم از جنابعالی به عنوان داور در مسابقات یاد شده که با وجود ناملایمات ، تلاش بر انجام هر چه بهتر امور نمودید ، قدردانی نمایم .

و اینک پاسخ به ادعاهای مطرحه :

همانگونه که ملاحظه می نمائید ؛ مدیر محترم بجای عذرخواهی رسمی به نیابت از طرف هیأت شطرنج از جامعه ی ورزش شطرنج استان همدان ، می فرمایند که بسیاری مسابقات در سطوح بالاتر با تعطیلی یا لغو مواجه شده اند !

وبلاگ همدان شطرنج : مدیر گرامی ، اگر منظورتان در شطرنج همدان است که بله ، ما هم با جنابعالی موافقیم و هنوز هم خاطرات تلخ مسابقات پیشکسوتان و برخی از رده های سنی بخوبی در یادمان هست که حتی شروع نشده ، به علت عدم استقبال شطرنجبازان بزرگ و کوچک استان ، کلاً کنسل شد ! ولی اگر منظور جنابعالی هر جای دیگری جزء هیأت شطرنج استان همدان می باشد ، بسیار خوشحال می شویم که بدانیم کدام مسابقه و در کجا و در چه زمانی و مهمتر از آن به چه دلیل ، چنین اتفاقاتی افتاده است ؟ ضمناً خواهشمندیم ، مسابقاتی را که به همین دلیل مسابقات ما ، یعنی عدم اجازه ی مسئولین هیأت شطرنج در استفاده از فن آوریهای روز ، ناتمام مانده است را در ابتدای فهرست خود بیاورید !

همانگونه که ملاحظه می کنید ؛ مدیر محترم در ادامه می فرمایند که دلایلی برای اتخاذ چنین تصمیماتی وجود داشته است !؟

وبلاگ همدان شطرنج : مدیر گرامی ، باز هم خوشحال می شویم ، اگر دلایلی جزء آنچه که در اخبار مربوط به این مسابقات از طریق این رسانه و صحیح تر است ، اگر بگوئیم : منحصراً از طریق این رسانه { وبلاگ همدان شطرنج } منتشر شد ؛ وجود داشته است را جنابعالی به اطلاع ما هم برسانید !

ضمناً اگر دلایلی برای اتخاذ چنین تصمیماتی وجود داشته است ، پس معنی این همه فشار به آقای نیما سوداگر ( مسئول مسابقات هفتگی که یکی از دو مسئول کمیته ی مسابقات هیأت شطرنج استان همدان نیز می باشند ) در این چند روز که همه ی ما شاهد آن هستیم ، چیست ؟

 همانگونه که ملاحظه می فرمائید ؛ مدیر محترم در ادامه با حالت تهدید آمیزی که البته بعداً به تهدید نهفته در آن پی بردیم ! می گوید که طبیعتاً هر یک از دوستان باید پاسخگوی اظهارنظر های خود باشند .

وبلاگ همدان شطرنج : مدیر گرامی همچنین !!!

همانگونه که ملاحظه می نمائید ؛ مدیر محترم در ادامه بیان می کنند که قطعاً مورد به جد مورد بررسی قرار خواهد گرفت .

وبلاگ همدان شطرنج : مدیر گرامی ، باید بگوئیم با توجه به آنکه بسیاری از مصوبات خودِ مسئولین در دفاتر هیأت شطرنج بدون اجرا شدن خاک می خورد ، امید چندانی به این موضوع نیست . البته از حق نگذریم که هیأت محترم شطرنج در برخورد با وبلاگ همدان شطرنج که به گزارش عینی اتفاقات ، آنهم باارائه ی مستندات غیر قابل انکار ، اقدام نموده بود ، به سرعت عمل کرد !

همانگونه که ملاحظه می کنید ؛ مدیر محترم در خاتمه از داور مسابقه ی هفته ی مذکور بعنوان همکار یاد می نماید و از او بابت تلاش در انجام هر چه بهتر امور که احتمالاً از طریق اخبار وبلاگ همدان شطرنج خودِ ایشان مطلع شده است ! تشکر می کند .

وبلاگ همدان شطرنج : مدیر گرامی ضمن تقدیر از جمله ی آخر شما خطاب به داور ، امیدواریم  با توجه به آنکه جنابعالی از اعضای هیأت محترم شطرنج استان همدان نیز می باشید ، ترتیبی اتخاذ نمائید که حق الزحمه ی آن هفته ی همکارمان نیز از طرف آن هیأت محترم به او پرداخت شود و همچنین با مابقی همکاران نیز درست رفتار شود !

Hamadan Chess : همکار گرامی ، امیدوارم بتوانیم با همکاری یکدیگر و با اطلاع رسانی مفید ، دقیق ، سریع ، کامل ، واقعی و منصفانه ی فعالیت های جامعه ی ورزش شطرنج استان همدان و همگامی با هیأت شطرنج استان همدان ، همه با هم ، قدمی در راه ارتقاء سطح کمی و کیفی ورزش شطرنج استان همدان برداریم . ضمناً فرصت پاسخگویی برای جنابعالی و در صورت لزوم برای هیأت محترم شطرنج استان همدان در نزد وبلاگ همدان شطرنج همواره محفوظ می باشد .




لطفا نظرات ، پيشنهادات ، انتقادات و مطالب مورد نظر خود را با ما درميان بگذاريد .

اسلایدر