رسید جوایز یا کاغذ باطله یا .....

پایگاه همدان شطرنج

در آخرین پنجشنبه ی سال 1390، برخی از شطرنجبازان برتر مسابقات هفتگی استان همدان در هفته های گذشته که همچنان پس از هفته ها و حتی ماهها ، موفق به تبدیل رسید جوایزشان به اصلِ جایزه نشده بودند ! به امید آنکه در پایان سال ، هیأت محترم شطرنج به جهت بستن حساب مالی اش در سال 1390 اقدام به تسویه حساب با آنها خواهد کرد ؛ خود را به خانه شطرنج همدان رسانیده بودند ، تا شاید پس از مدتها حداقل به مبلغ ورودیه ای که بصورت نقدی و در ابتدای مسابقات هفتگی به آن هیأت محترم پرداخت کرده بودند ، برسند ! که متاسفانه این شطرنجبازان برتر که در مسابقات هفتگی ، بارها از سد رقیبان قدرتمند شطرنجی خود برآمده و بر آنان غلبه کرده بودند ؛ باز هم نتوانستند از سد برخی از محدود مسئولین محترم هیأت شطرنج استان همدان که به سلاح بی توجهی یا بد حسابی ، مسلح می باشد ؛ بگذرند !

البته به دلیل این عمل ناپسند ، همانگونه که اکثر شما عزیزان هم مشاهده نمودید ، دو  نکته ی منفی یا مثبت ! در خانه شطرنج درحال بوجود آمدن بود که باز هم ما به عنوان " نادان " ( لفظی که ..... محترم ..... ..... استان همدان ، مخالفان برخی از عملکردهایش را با آن یاد می نماید ! )  " چوب لای چرخ آن مجموعه ی محترم گذاشتیم " ( لفظی که ..... محترم ..... ..... استان همدان ، با توسل به آن نتایج منفی برخی از عملکردهای خودش و ..... محترم ..... استان همدان را به دیگران نسبت می دهد ! ) مانع آن شدیم !؟

اوّل : ایجاد شغل نجیبِ شرخری ! یعنی تحویل رسید جوایز و درصدی از اصل جایزه توسط شطرنجبازان برتر مسابقات هفتگی به فرد یا افرادی که بتوانند از عهده ی بی توجهی یا بدحسابی برخی از مسئولین مربوطه بر بیایند و بن های بهادارشان را که فعلاً کاغذ باطله ای بیشتر نیستند ! را به پول تبدیل نمایند و دوّم : ایجاد بازار سیاه ! یعنی فروش رسید جوایز توسط شطرنجبازان برتر مسابقات هفتگی به فرد یا افرادی که حاضرند ، آن بن های بهادار را که فعلاً کاغذ باطله ای بیشتر نیستند !  را با کسر درصدی از اصل مبلغ آن ، خریداری نمایند و بعداً به هر روشی که خودشان می دانند ، آن را به پول تبدیل نمایند .

واقعاً ..... عالیقدر ..... ..... استان همدان ، حق دارند که به ما بگویند که " خیلی بد " هستیم که اینگونه جلوی پیشرفت ورزش شطرنج استان همدان را سد می کنیم !!!

Hamadan Chess : با آنکه تمایلی به انتشار این خبر تاسف برانگیز نداشتیم و 48 ساعت نیز تحمل کردیم که شاید از طرف مسئولین محترم مربوطه ، اقدام موثری در این رابطه صورت پذیرد که متاسفانه هیچ اتفاقی نیفتاد ؛ لذا برخلاف میل باطنی و تنها به حکم وظیفه ی شطرنجی و رسانه ای خویش و همچنین با توجه به درخواست های مکرر بسیاری از شطرنجبازان عزیز و حتی به توصیه یکی از مسئولین ارشد هیأت شطرنج ! اقدام به پی گیری این موضوع از طریق " بلند گوی " متعلق به شطرنجبازان استان همدان { وبلاگ همدان شطرنج } نمودیم ؛ تا شاید اینگونه بتوانیم مانع کدورت خاطر بیشتر جامعه ی ورزش شطرنج از این عملکرد ناپسندیده ی برخی از دوستان هیأتی شویم که با این قبیل رفتارها ، زحمات مابقی اعضای زحمتکش هیأت شطرنج استان همدان و رئیس پرتلاش این مجموعه را زیر سوال می برند ؛ شویم .

تذکر : دلیل استفاده از لفظ " عملکرد ناپسندیده " در متن بالا به این جهت است که واقعاً به دور از عدالت است که از سوی برخی از مسئولین محترم مربوطه با شطرنجبازان برتر مسابقات هفتگی ، این چنین رفتار شود !

مسئولین محترم مربوطه ابتدا از آنها به عنوان شرکت کننده ، نقداً مبلغ ورودیه را دریافت نمایند و سپس با تاخیر و آن کیفیتی که اکثراً همه ی شطرنجبازان استان همدان به آن معترض می باشند ، مسابقات را برگزار نمایند و بعد از اینکه این عزیزان به سختی و با رقابتی تنگاتنگ با دیگر شطرنجبازان موفق به کسب مقام شدند ؛ یک تکه کاغذ به دست آنها بدهند و بگویند که این هم جایزه ی شما ! و این قهرمانان مجبور باشند که برای رسیدن به جایزه ی خود بارها و بارها به مسئولین مربوطه و حتی به مدیریت رسانه ی " همدان شطرنج " مراجعه نمایند و باز هم به حق مسلم خود نرسند .

تذکر : لازم به یادآوریست که فرصت پاسخ گویی در نزد وبلاگ همدان شطرنج برای هیأت محترم شطرنج استان همدان ، همواره محفوظ می باشد و رسماً اعلام می نمائیم که آماده ی درج و انتشار جوابیه یا هر مطلب دیگری که آن مجموعه ی محترم صلاح بداند ، هستیم .




لطفا نظرات ، پيشنهادات ، انتقادات و مطالب مورد نظر خود را با ما درميان بگذاريد .

اسلایدر