قابل توجه دیگر اعضای محترم هیأت شطرنج استان همدان !؟

پایگاه همدان شطرنج

این مطلب خبری تقدیم می شود به بزرگ بانوی ورزش شطرنج استان همدان

سرکارخانم فرزانه پرویزی

( دبیر پرتلاش هیأت شطرنج استان همدان )

سرکارخانم فرزانه پرویزی که چند سالی است بطور جدی از خانواده ی شطرنج دوست پرویزی ها به جامعه ی ورزش شطرنج استان همدان پیوسته اند و در همین مدت نیز علاوه بر اخذ گواهینامه های داوری و مربیگری فدراسیون شطرنج به سمت دبیری هیأت شطرنج استان همدان نیز منصوب شده اند ؛ یکی از محدود مسئولین دلسوز آن مجموعه محترم می باشند که همیشه بدون هیچگونه ادعایی و یا زیاده خواهی و یا ایجاد مشکل برای شطرنج بازان ، تنها و تنها به انجام هر چه بهتر مسئولیت بر عهده گرفته شان پرداخته اند و حتی در این راه ، علاوه بر انجام وظیفه ی خطیر بر عهده گرفته ی خود ، بسیاری از وظایف دیگر مسئولین هیأت شطرنج استان همدان را هم بدون هیچگونه اعتراضی ، انجام داده اند .

لذا در راستای وظیفه ی شطرنجی و رسانه ای خود و همچنین به نشان سپاس خدمات ارزشمند سرکارخانم پرویزی بر آن شدیم که بخش کوچکی از وظایف ایشان و بخش کوچک تر دیگری از کارهایی را که به نیابت دیگر مسئولین و کمیته های دیگر هیأت شطرنج استان همدان ، جهت پیشرفت کمی و کیفی ورزش شطرنج انجام می دهند را جهت اطلاع هر چه بیشتر یکایک اعضای هیأت محترم شطرنج استان همدان ، به استحضار برسانیم :

تذکر : به این دلیل گفتیم جهت اطلاع بیشتر یکایک اعضای هیأت شطرنج استان همدان ؛ چون که قاعدتاً اکثر قریب به اتفاق اعضای جامعه ی ورزش شطرنج استان همدان ، روزانه از نزدیک در محل خانه شطرنج ، اداره کل ورزش و جوانان استان همدان و ... شاهد سختکوشی و تلاش های شبانه روزی ایشان می باشند و قطعاً این اعضای محترم هیأت شطرنج استان همدان می باشند که به دلیل مشغله های فراوان غیرشطرنجی ، بالخص در ماه های جاری ، کمتر ( البته خیلی کمتر ! ) در خانه شطرنج همدان حضور یافته و اینگونه حتی موفق به تماشای انجام وظایفشان توسط این بانوی ایثارگر ورزش شطرنج استان همدان  ؛ نشده اند ( البته نخواستند که بشوند ! )

لطفاً خودتان بشمارید

( نه ، ببخشید !؟ )

لطفاً خودتان قضاوت کنید

دبیری هیأت شطرنج استان همدان

مسئولیت آمار هیأت شطرنج استان همدان

مسئولیت امور اداری هیأت شطرنج استان همدان

مسئولیت تهیه احکام مسابقات هیأت شطرنج استان همدان

مسئولیت قضاوت اکثر مسابقات هیأت شطرنج استان همدان

مسئولیت بخشی از خرید هیأت شطرنج استان همدان

مسئولیت بخشی از تدارکات هیأت شطرنج استان همدان

مسئولیت پذیرایی مراسم های ویژه ی هیأت شطرنج استان همدان

مسئولیت میزبانی مراسم های ویژه ی هیأت شطرنج استان همدان

مسئولیت قسمتی از وظایف کمیته تبلیغات هیأت شطرنج استان همدان

مسئولیت قسمتی از وظایف کمیته روابط عمومی هیأت شطرنج استان همدان

مسئولیت برگزاری مسابقات هفتگی بانوان هیأت شطرنج استان همدان

مسئولیت بازدارندگی تندروی های احتمالی هیأت شطرنج استان همدان

برگزار کننده عملی بسیاری دیگر از فعالیت های هیأت شطرنج استان همدان

و ...

لازم به توضیح است که طبق گفته ی بسیاری از خانواده های شطرنج آموزان که از وضعیت هیأت شطرنج استان همدان ناامید شده اند ؛ یکی از محدود دلایل ادامه ی حضور فرزندان عزیزشان را علاوه بر اشتیاق آنان برای آموختن این ورزش که هم علم است و هم هنر ، وجود سرکارخانم پرویزی در هیأت شطرنج استان همدان مطرح می کنند که برخلاف اکثر مسئولین ارشد هیأت شطرنج استان همدان ، همچنان ایشان توانسته اند با مهربانی ، صداقت و احساس مسئولیت مثال زدنی ، رابطه ی مثبت و سازنده ی خود را با خانواده های گرامی شطرنج آموزان حفظ نمایند .

پایگاه همدان شطرنج

وظیفه خود می داند از سرکارخانم فرزانه پرویزی ( دبیر هیأت شطرنج استان همدان ) که با سختکوشی غیرقابل وصفی ، یک تنه جای خالی همه ی مسئولین حاضر و غایب هیأت شطرنج استان همدان را در هر فعالیتی به نحو شایسته پر می نمایند ، صمیمانه تقدیر و تشکر نماید .


 

سرکارخانم راهله جعفری

( مسئول کمیته ی آموزش و مربیان هیأت شطرنج استان همدان )

سرکارخانم جعفری ، یکی دیگر از مسئولین صادق و زحمتکش هیأت شطرنج استان همدان می باشند که با وجود همه سختی های کمیته ی تحت مدیرتشان ( آموزش و مربیان ) نهایت تلاش خود ، جهت ترمیم دوباره ی رابطه مربیان و شطرنج آموزان با مسئولین ارشد هیأت شطرنج استان همدان را بکار بسته اند و با وجود همه ی موانع کوچک و بزرگ ، همچنان با جدیت و پشتکار به کار خود ادامه می دهند .

البته با آنکه مشکل بزرگ این مهمترین و اساسی ترین کمیته ی هیأت شطرنج استان همدان را باید در سطوح بالایی مدیریت هیأت شطرنج جستجو کرد ؛ اما برای ایشان نیز آرزوی موفقیت روزافزون می نمائیم .

سرکارخانم لیلا سادات کمره ای

( نایب رئیس اسبق هیأت شطرنج استان همدان )

سرکارخانم کمره ای ، یکی دیگر از سختکوش ترین بانوان مسئول در هیأت شطرنج استان همدان بودند که در بیش از یک دهه و نیم فعالیت خود چه به عنوان رئیس هیأت شطرنج بانوان استان همدان در دوران ریاست زنده یاد هاشمی فرا و چه به عنوان نایب رئیس در دوران ریاست سرکارخانم شکری ؛ با قدرت بالای اجرایی خود ، بسیاری از آقایان مسئول در هیأت شطرنج استان همدان را شگفت زده می کردند !

سرکارخانم کمره ای پس از استعفاء از هیأت شطرنج استان همدان ، مدتی بعد ازدواج کرده و به شهر تهران مهاجرت کردند ؛ البته با علاقه ای که در او نسبت به ورزش شطرنج سراغ داریم ، امیدواریم در رویدادهای پیش رو در شهر همدان ، دوباره شاهد حضور ارزشمند ایشان در کنار خودمان باشیم .

سرکارخانم مژده شکری

( رئیس هیأت شطرنج استان همدان )

سرکارخانم شکری ، پرتلاش ترین بانوی ورزش شطرنج استان همدان که در یک سال و نیم اول فعالیت ، با مدیریت قابل تحسین خود تحول بزرگی در ورزش شطرنج همدان بوجود آوردند ؛ اما متاسفانه در یک سال و نیم دوم ، با ریاست غیر قابل تحمل خود جلوی سیر صعودی ورزش شطرنج همدان را گرفتند .

البته باید خیلی خوب یادمان باشد ؛ یکایک ما در بوجود آمدن شرایط فعلی هیأت شطرنج استان همدان ، همانگونه که در موفقیت ها ، کم و بیش سهیم بوده ایم ، در شکست ها نیز ، کم و بیش مقصر بوده ایم و دور از جوانمردیست که همه ی اشتباهات را به نام یک نفر و یا یک جریان فکری خاص حاکم بر هیأت شطرنج بنویسیم ؛ هرچند که عملکرد عزیزان مسئول در آن مجموعه محترم بالخص در یک سال گذشته ، مطلقاً قابل توجیه نمی باشد .

ای کاش روزی برسد که همه ما با همدلی و پذیرش اشتباهات خود و تحمل عقاید مخالف و دست در دست یکدیگر ، به ساختن دوباره ورزش شطرنج استان همدان ؛ همت گماریم .

به امید روزهایی بهتر برای ورزش شطرنج استان همدان

تقدیم به همه ی بانوان تلاشگر عرصه ی اندیشه

 

خبرهای مرتبط

:

کیش و مات شدن لجبازی و تکروی در برابر اخلاق خوش و کارگروهی

( جناب آقای احمدرضا اردلانی )

 

تقدیر از مردان بی ادعا ، اما مفید ورزش شطرنج استان همدان

( جناب آقای جلال جوادی)

( جناب آقای جواد خاضع منش )


خیلی ممنون ، اما به نظر شما چرا کار به اینجا رسیده است ؟

( سرکارخانم شکری )


پیام سپاس پایگاه همدان شطرنج

( حراست اداره کل ورزش و جوانان استان همدان )


پیگیری تحسین برانگیز مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان

( جناب آقای سید عبدی افتخاری )

 

{ امانت دار باشیم ! استفاده از مطالب و تصاویر فقط با ذکر منبع مجاز است }

پایگاه خبری تخصصی ورزش شطرنج پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین

" همدان شطرنج "

www.hamadanchess.lxb.ir

www.hamadanchess.loxblog.com




لطفا نظرات ، پيشنهادات ، انتقادات و مطالب مورد نظر خود را با ما درميان بگذاريد .

اسلایدر