اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در کشور حائز رتبه ی برتر شد

پایگاه همدان شطرنج

پایگاه همدان شطرنج وظیفه ی خود می داند ، ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به جامعه ی ورزش استان همدان ، بدین وسیله از تلاش های شبانه روزی جناب آقای سید عبدی افتخاری ( مدیر کل شطرنج دوست ورزش و جوانان استان همدان ) و همکاران ارجمندشان ، در راه پیشرفت کمی و کیفی ورزش استان همدان تقدیر و تشکر نماید .

 

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران ، در ارزیابی عملکرد ادارات کل استان ها که از طریق سامانه ی ارزیابی دفتر مدیریت عملکرد این وزارتخانه انجام شده ، برترین های سال 1391 کشور به شرح ذیل معرفی شدند :

در گروه اول :
از بین 8 استان به ترتیب امتیازهای کسب شده ، ادارات کل ورزش و جوانان استان های : خوزستان ، فارس و مازندران حائز رتبه های اول تا سوم شدند .

در گروه دوم :
از بین 13 استان به ترتیب امتیازهای کسب شده ، ادارات ورزش و جوانان استان های : همدان ، گلستان و زنجان به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند .

در گروه سوم :
از بین 9 استان به ترتیب امتیازهای کسب شده ، ادارات کل ورزش و جوانان استان های : قزوین ، بوشهر و ایلام جایگاه اول تا سوم را به نام خود ثبت کردند .

لازم به توضیح است که شاخص های گروه بندی استان ها بر اساس جمعیت ، اماکن ورزشی ، شرکت ها و کارخانجات فعال در استان ، اعتبارات تخصیصی و استعلامی که از سازمان مدیریت اخذ شده ، انجام گرفته است .

 

( مشاهده ی کامل خبر در سایت وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران )

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان ، در ارزیابی وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران ، در سال 1391 اداره کل ورزش و جوانان استان همدان موفق به کسب رتبه ی برتر در کشور شد .

مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان در این خصوص گفت :

در شش سال اخیر به اندازه ی تاریخ ورزش استان همدان ، پروژه ورزشی احداث شده و همدان یکی از بیشترین مصوبات عمرانی ورزشی را بین استان های کشور داشته است.

دستیابی به بیش از یک هزار مدال ملی و بین المللی، فعالیت بیش از 90 تیم در لیگ های مختلف کشوری و ایجاد تحولات اساسی در ورزش رده های سنی پایه از دیگر دستاوردهای مهم ورزش استان همدان بوده است.


سرانه ورزشی هر شهروند همدانی قبل از سال 86 تنها 35 صدم متر مربع بود که امروز این سرانه به بیش از 72 صدم رسیده و با بهره برداری از پروژه های مختلف در دست اقدام به رقم بالاتری افزایش می یابد.

افتخاری ضمن قدردانی از نقش رسانه ها و مطبوعات در رشد ورزش همدان افزود: انعکاس گسترده دستاوردها و موفقیت­های ورزش استان در میادین بین المللی و نیز زیرساخت­های ایجاد شده در راستای افتخارآفرینی­ها از سوی مطبوعات و رسانه ­ها بسیار مطلوب بوده و قطع به یقین بخشی از این پیشرفت های حاصل شده مرهون تلاش و فعالیت خبرنگاران در عرصه ورزش است.

 

( مشاهده ی کامل خبر در سایت اداره کل ورزش و جوانان استان همدان )

 

{ امانت دار باشیم ! استفاده از مطالب و تصاویر فقط با ذکر منبع مجاز است }




لطفا نظرات ، پيشنهادات ، انتقادات و مطالب مورد نظر خود را با ما درميان بگذاريد .

اسلایدر