لطفاً مرا درست کنید !

پایگاه همدان شطرنج

لطفاً مرا درست کنید !
 

 

بله ، لطفاً مرا تعمیر کنید ؛ این فریاد خاموش پرینتر هیأت شطرنج استان همدان میباشد که در سالجاری بارها و بارها همه شطرنجبازانی که در مسابقات مختلف هیأت شطرنج شرکت کرده اند  ( بالخص در مسابقات سریع هفتگی ) آنرا با تحمل انتظار طولانی برای اطلاع از قرعه کشی دور بعدی و یا نتیجه نهایی مسابقات به گوش جان شنیده اند ، اما در کمال تعجب تا به امروز هیچ یک از مسئولین مربوطه برای تعمیر اساسی این دستگاه ضروری و البته پرکار خانه شطرنج همدان فکر و اقدام موثری نکرده است .

 

نکته جالب دیگر آنکه وقتهایی هم که بر اثر بخت و اقبال پرینتر خودش تصمیم به درست کار کردن میگیرد ، مشکل دیگری رخ مینماید و آن در دسترس نبودن کاغذ برای گرفتن پرینت است !

و اینگونه میباشد که داوران باید با تحمل مشقت بیشتر برای نوشتن دستی جداول مسابقات و بازیکنان با انتظار کشیدن بیشتر برای رویت وضیعت خود در مسابقات ، تاوان بی توجهی و بی برنامگی برخی از مسئولین را بپردازند .
 
 

Hamadan chess : هیأت محترم شطرنج استان همدان خواهشمندیم ، نسبت به تعمیر اساسی و یا تعویض دستگاه پرینتر خانه شطرنج همدان و تهیه کاغذ مورد نیاز آن اقدام لازم را مبذول فرمائید .

خبر تکمیلی

سرکارخانم شکری ( رئیس محترم هیأت شطرنج استان همدان ) پس از 327 روز ( 16 / 10 / 90 ) در مکالمه ی تلفنی که با یکدیگر داشتیم مدعی شدند که پرینتر مربوطه خراب نبوده و فقط مسئولین مربوطه مهارت لازم جهت استفاده از آن را نداشتند !!!

Hamadan chess : همانگونه که مشاهده می فرمائید پایگاه همدان شطرنج نیز بر اساس رسالت حرفه اش ، عیناً دفاعیه ی هیأت محترم شطرنج استان همدان را در پانوشت همان مطلب خبری جهت اطلاع کاربران گرامی منتشر نمود .

{ دیگر قضاوت با شماست }

پایگاه خبری تخصصی ورزش شطرنج پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین

" همدان شطرنج "

www.hamadanchess.lxb.ir

www.hamadanchess.loxblog.com




لطفا نظرات ، پيشنهادات ، انتقادات و مطالب مورد نظر خود را با ما درميان بگذاريد .

اسلایدر